Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Zasady wysyłki towaru

Kontakt

  • Expert-Auto
    NIP: 9551811058
  • E-mail:sklep@expert-auto.pl
  • Telefon+48 512 039 676
  • Gadu Gadu60201578
  • Godziny działania sklepupon. - piąt. 8:00-18:00,
    w soboty 8:00-13:00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Zasady wysyłki towaru

1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep ma obowiązek poinformowania Klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub może wpłynąć na jej opóźnienie.
2. Przesyłka dostarczona jest do Klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na maksymalnie 4 dni). Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności może to być 1-2 dni robocze).
3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów. Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona  od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku Klienta.
4. Przy określonej wartości dodanych do koszyka towarów sklep pokrywa koszt przesyłki zakupionych towarów. W przypadku gdy sklep pokrywa koszt wysyłki zakupionego towaru, od obsługi sklepu zależy jakim transportem towar zostanie dostarczony do Klienta. Klientowi pozostaje zawsze wybór skorzystania z innej odpłatnej formy transportu.
5. Zamówienia realizowane są codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 14:00. Zamówienie które wpłynie po godzinie 14:00 realizowane jest następnego dnia.
6. W przypadku towarów promocyjnych o ograniczonej ilości zamówienia realizowane są w kolejności ich składania, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
7. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację przez Sklep internetowy ”www.expert-auto.pl” całkowicie lub częściowo złożonego zamówienia, Sklep internetowy ”www.expert-auto.pl”  zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia. O zaistniałej sytuacji obsługa sklepu zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
8.  Na terenie Polski przesyłki dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz Poczty Polskiej.
9. Warunki transakcji z wysyłką za granicę ustalane są indywidualnie.
10. Sprawdzenie zawartości oraz stanu przesyłki należy zrobić w obecności kuriera lub przy odbiorze przesyłki pocztowej. W razie wykrycia naruszenia przesyłki przed jej wydaniem, Kupujący powinien zażądać od dostawcy spisania protokołu szkody.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności dostawcy. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem towaru protokołu reklamacyjnego. Bez takiego protokołu reklamacje takie nie będą rozpatrywane.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl