Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Regulamin

Kontakt

  • Expert-Auto
    NIP: 9551811058
  • E-mail:sklep@expert-auto.pl
  • Telefon+48 512 039 676
  • Gadu Gadu60201578
  • Godziny działania sklepupon. - piąt. 8:00-18:00,
    w soboty 8:00-13:00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Regulamin

§ 1. Informacje ogólne
Sklep internetowy działający pod adresem ”www.expert-auto.pl” prowadzony jest przez firmę
EXPERT-AUTO Piotr Dąbkowski
z siedzibą: Al. Powstańców Wielkopolskich 50 d, 70-130 Szczecin.
NIP 955 181 10 58, REGON 320927516
Adres poczty elektronicznej: sklep@expert-auto.pl
Numer telefonu kontaktowego: +48 512 039 676 (opłata standardowa wg cennika właściwego operatora)
Wpisaną do Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej przez Urząd Miasta Szczecina, 70-456 Szczecin, Plac Armii Krajowej 1 pod nr P/060451/10.
 
Zatwierdzając formularz logowania, użytkownik akceptuje wszystkie punkty niniejszego regulaminu.
 
§ 2. Rejestracja
Klientem sklepu internetowego ”www.expert-auto.pl” zgodnie z obowiązującym przepisami może zostać osoba, która ukończyła 18 lat i posiada zdolność do zawierania umów cywilno-prawnych. Rejestracja w Sklepie jest dobrowolna i nie wymagana do przeglądania treści strony, a tylko do składania i zatwierdzania zamówień. Formularz powinien być wypełniony zgodnie z prawdą i stanem faktycznym. Użytkownik w każdym momencie ma prawo do przejrzenia i zmiany podanych przy rejestracji danych.
 
§ 3. Składanie zamówień
1. Prezentowane w sklepie ”www.expert-auto.pl” ceny towarów są cenami brutto i podane są w polskich złotych.
2. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia.
3. Zamówienia są przyjmowane przez obsługę sklepu ”www.expert-auto.pl” za pośrednictwem sklepu internetowego ”www.expert-auto.pl” poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie sklepu.
4. Zamówienia są przyjmowane także telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 512 039 676 (opłata standardowa wg cennika właściwego operatora) lub mailem na adres sklep@expert-auto.pl.
5. Oferta przedstawiona w ramach sklepu nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta kupna składna jest każdorazowo przez Użytkownika, a transakcja zawierana jest w momencie akceptacji przez firmę EXPERT–AUTO.
6. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego ”www.expert-auto.pl” można składać  24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
7. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy ”www.expert-auto.pl” zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówionego towaru.
8. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on informację mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
9. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji płatności przy odbiorze.
10. Zamówienie zostaje zrealizowane pod warunkiem dostępności towaru w magazynie Sklepu. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem, Sklep zastrzega sobie możliwość do anulowania zamówienia, o czym poinformuje klienta telefonicznie lub mailowo. Sklep zastrzega sobie także prawo do anulowania zamówienia w przypadku stwierdzenia błędnego skatalogowania części przez producenta części.
11. Dostępność towaru może potwierdzić jedynie obsługa sklepu, pisemnie w formie e-mail, oferta na stronie jest jedynie poglądowa. Sklep ma prawo odmówić realizacji zamówienia w przypadku braku towaru lub jakiegokolwiek problemu z jego realizacją. Obsługa sklepu zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego.
12. Wskaźnik dostępności towaru nie gwarantuje iż dany towar jest w danym czasie na stanie, służy jedynie do określenia wstępnej informacji.
13. Do oznaczonych towarów może być doliczana kaucja w podanej wcześniej kwocie, zwracana po otrzymaniu od Kupującego starej części.
 
§ 4. Koszty i termin wysyłki
1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep ma obowiązek poinformowania Klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub może wpłynąć na jej opóźnienie.
2. Przesyłka dostarczona jest do Klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na maksymalnie 4 dni). Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności może to być 1-2 dni robocze).
3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów. Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona  od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku Klienta.
4. Przy określonej wartości dodanych do koszyka towarów sklep pokrywa koszt przesyłki zakupionych towarów. W przypadku gdy sklep pokrywa koszt wysyłki zakupionego towaru, od obsługi sklepu zależy jakim transportem towar zostanie dostarczony do Klienta. Klientowi pozostaje zawsze wybór skorzystania z innej odpłatnej formy transportu.
5. Zamówienia realizowane są codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 14:00. Zamówienie które wpłynie po godzinie 14:00 realizowane jest następnego dnia.
6. W przypadku towarów promocyjnych o ograniczonej ilości zamówienia realizowane są w kolejności ich składania, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
7. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację przez Sklep internetowy ”www.expert-auto.pl”  całkowicie lub częściowo złożonego zamówienia, Sklep internetowy ”www.expert-auto.pl”  zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia. O zaistniałej sytuacji obsługa sklepu zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

 
§ 5. Dostawa towaru
1.  Na terenie Polski przesyłki dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz Poczty Polskiej.
2. Warunki transakcji z wysyłką za granicę ustalane są indywidualnie.
3. Sprawdzenie zawartości oraz stanu przesyłki należy zrobić w obecności kuriera lub przy odbiorze przesyłki pocztowej. W razie wykrycia naruszenia przesyłki przed jej wydaniem, Kupujący powinien zażądać od dostawcy spisania protokołu szkody.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności dostawcy. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem towaru protokołu reklamacyjnego. Bez takiego protokołu reklamacje takie nie będą rozpatrywane.
 
§ 6. Płatności
1. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT.
2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za przy odbiorze towaru, za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych lub przelewem na konto bankowe sklepu.
3. W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto lub kartą opłatę należy wnieść w całości w ciągu 10 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.
 
§ 7. Procedura reklamacji
1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres reklamcje@expert-auto.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 512 039 676 (opłata standardowa wg cennika właściwego operatora) w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji.
3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji stanowiący załącznik nr 1 przedmiotowego regulaminu. Towar należy wysłać na adres sklepu to jest:
EXPERT-AUTO Piotr Dąbkowski
Al. Powstańców Wielkopolskich 50 d
70-130 Szczecin

Tel. +48 512 039 676
4. Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu.
5. W przypadku reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru.
6. Sklep nie przyjmuje przesyłek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem
7. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.
8. W przypadku wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
 
§ 8. Zwrot towarów
1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu.
2. Zwrotowi nie podlegają świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie można odstąpić.
3. W przypadku zwrotu towaru Klient proszony jest o przesłanie drogą mailową na adres sklep@expert-auto.pl  lub pocztową w formie pisemnej na adres
EXPERT-AUTO Piotr Dąbkowski
Al. Powstańców Wielkopolskich 50 d
70-130 Szczecin

Tel. +48 512 039 676
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu, który stanowi załącznik do ustawy prawa konsumenckiego, na formularzu odstąpienia od umowy zamieszczonym jest jako załącznik nr 2 do przedmiotowego regulaminu lub w innej formie zgodnej z prawem konsumenckim.
4. Sklepu zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towarów.
5. Sklep nie zwraca kosztów odesłania zwracanego towaru.
6. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów i zwrócony zostanie koszt wysyłki najtańszej dostępnej formy dostawy oferowanej przez sklep dla zakupionych towarów.
7. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
8. Klient ma obowiązek zwrócić towary niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towarów przed jego upływem.
9. Zwracane towary nie mogą nosić śladów używania, być uszkodzone, dotyczy także opakowania. Pieniądze za zwrócony Produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego Produktu.
 
§ 9. Zwrot pieniędzy
1. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep przelewem na wskazany rachunek bankowy przez Klienta.
2. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane do Klienta w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez sprzedawcę zwróconego towaru.
 
§ 10. Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
1. Wraz z akceptacją regulaminu Klient wyraża zgodę, aby właściciel sklepu przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.), niezbędne dla procesu realizacji usługi oraz celów marketingowych. Jednocześnie Nadawcy przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych.
 
§ 11. Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. 
2. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej   zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks Postępowania Cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 ze. zm.)
3. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 30 dniach od poinformowania Klienta droga elektroniczną.


ZAŁĄCZNIK 1: FORMULARZ REKLAMACJI (pdf) <-- KLIKNIJ TU!

ZAŁĄCZNIK 2: FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (pdf) <-- KLIKNIJ TU!


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl